Een bestelling plaatsen via het nieuwe portaal

Vorige week hebben we stap voor stap het nieuwe ERP-systeem in gebruik genomen. Dat deden we volgens een strikt plan om het proces zo goed mogelijk te laten verlopen. We begonnen met het invoeren van een orders op het hoofdkantoor in Wemeldinge in samenspraak met het magazijn, de logistiek en de productie in Dinteloord. Steeds meer acties werden toegevoegd om langzaam op te kunnen starten. Later werd ook het proces in Middelburg en Axel opgestart. 

Volledig operationeel

“Onze medewerkers hebben veel tijd en energie gestoken in dit proces. Duizenden tests hebben we gedaan om het systeem aan al onze eisen te laten voldoen. Dat heeft veel impact gehad op onze organisatie, maar het is ons gelukt! Inmiddels zijn we weer operationeel op alle vestigingen,” volgens Ko Francke.

Bestellen via het portaal

Bestellingen kunnen worden geplaatst via het nieuwe klantenportaal en de CZAV-app. Heb je nog geen tijdelijke inloggegevens ontvangen? Of ben je nieuw bij CZAV? Volg dan onderstaand stappenplan:

  1. Ga naar het portaal via deze link
  2. Vul alle gevraagde gegevens in
  3. Klik op Aanmelden
  4. De aanvraag is nu ingediend

Download de nieuwe app

De gegevens waarmee je in het klantenportaal Mijn CZAV inlogt, zijn hetzelfde als die van de app. Zorg er dus voor dat je eerst alle gegevens voor het portaal goed instelt. Daarna kun je ook gebruikmaken van de CZAV-app. Voor je de nieuwe CZAV-app gaat installeren, is het belangrijk om de oude app te verwijderen van je telefoon. Als dat gelukt is, kun je de nieuwe app opzoeken in de App Store (Apple) of Play Store (Android) door ‘CZAV Portaal’ in te typen in de zoekbalk. Download de nieuwe app en log in met dezelfde gegevens als het klantenportaal Mijn CZAV.

Een bestelling plaatsen via het nieuwe portaal