Wereldwijde storing bij Microsoft beïnvloedt proces oogstinname

Op 30 juli was er een wereldwijde storing bij Microsoft 365. Het betrof een storing in de Azure-omgeving, waardoor het proces op de weegbruggen sterk werd vertraagd of het systeem zelfs uitviel. Inmiddels lijken de problemen bij Microsoft opgelost te zijn.

Deze storing heeft helaas veel vertraging bij de weegbruggen veroorzaakt. We konden op veel locaties het hele weegproces niet meer in ons systeem verwerken. Dit heeft op alle locaties tot vertraging geleid, erg vervelend voor u als teler, voor chauffeurs en de collega's ter plaatse.

Een aantal vestigingen heeft (met vertraging) het weegproces wel via het systeem kunnen afhandelen, andere vestigingen werkten handmatig verder. Hierdoor missen we informatie over leveringen, voorraden en dergelijke. Op dit moment is de informatie in de module Mijn Oogst op het portaal niet in alle gevallen correct. We doen ons best om leveringen in het portaal zo snel mogelijk bij te werken. Zodra de achterstand ingehaald is, maken we daar melding van op het portaal en de website.

We betreuren het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden. Onze excuses hiervoor.